Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Don't be afraid.








Ungefär såhär kan man sammanfatta min dag.
Jag var duktig och pysslade upp studsmattan och så har vi fikat ute men det har jag ingen bild på.
Det är vår. Så sjukt underbart. Ikväll ska jag roa mig med att titta på Scrubs, och när jag är klar med tredje säsongen så ska jag börja med första säsongen av Skins!
Igår när jag tittade på Scrubs så så dog Jordans och Dannis bror Ben. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser det avsnittet. Jag gråter varje gång när Perry gråter på hans begravning.

Imorgon börjar skolan igen. Vill inte vill inte vill inte.
Har inte varit i skolan sen... tjugofemte mars och det har varit så himla perfekt och jättebra.
Btw, jag har fått mina omdömen och de var väldigt bra så jag blev lite glad. Men jag har tydligen en labbrapport i fysiken att lämna in.. Och jag ska börja använda mer idiomatiska uttryck i svenskan men det ska nog gå bra.

Nu ska jag titta på Scrubs och njuta av den fina solen.. Öh det var en fin kombination.
Puss&Kram och hoppas att ni har finare tankar i huvudet än mig.

Avtryck:

wihi, jag har alla sju säsongerna av scrubs!

och dom avsnitten i första säsongen med stan, jag älskar dom.

2010-04-11
h

Åh Det är "My Screw Up" tror jag det heter!

Det är hemskt! Fast väldigt kul ändå! (:

2010-04-11

du har skinsboxen? :o

2010-04-11

menar du han som spelar djungel george? heter han inte Ben i de avsnitten? Han som tar massa kort.

2010-04-12



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback