Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Aldrig ensam.

jag grät hela förmiddagen.
sen kom du och räddade hela jävla dagen. men jag bar fortfarande på det som tynger mig och drar ner mig mer och mer hela tiden. jag pratade inte riktigt. kunde inte uttala ord. ville bara lägga mig ner. sova. kramas. inte tänka.
att du är ensam, att se dig själv i matsalen. att få sms om att du ser ledsen ut. att du kommer tillbaka själv från idrotten.
det gör så ont.
jag hatar dem för att de gör såhär mot dig.

och om de som det handlar om läser det här; hoppas ni dör. och jag hoppas ni vet att jag hatar er
och att jag bara vill sparka er in i en glasvägg och se blodet rinna från ert ansikte.

tack.

Avtryck:

<3

2010-08-30

Tänk om det funnits fler som dig, då hade världen varit så väldans mycket finare.

För usch, sådant är hemskt.

2010-08-31

Jag ryser...

2010-08-31

blev du så arg för att jag skrev att du va dum igår? :'(

2010-08-31

Usch. Jag var som henne. Och du anar inte hur glad jag är över att min bror har det bättre och jag önskar önskar önskar att det bättrar sig <3

2010-09-01

<3<3<3<3 Kramar i massor på dig fina.

2010-09-01

istället för harva runt här borde du bara spöa dom. skit i att skriva av dig, och visa dem istället?

2010-09-03

Riktigt sorglig text. Du verkar vara en väldigt fin människa. Livet är tungt och jävligt, men så finns de där stunderna. Med vänner, med fina människor, människor som man bryr sig om och som bryr sig om en. Störst av allt är kärleken, och du verkar ha funnit den. Det är jag glad för. En dag kanske vi lär känna varandra. Jag kommer följa din blogg i fortsättningen. Den är toppen! Tills vidare säger jag bara,Syns i framtiden!

2010-09-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback