Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Morgondagens upplaga.

23/4 - 09

du är sida sex
till tjugosju
varje ord varje mening
är ett citat som du sagt
varje sida
fyller en bild av dig och den du var

göm dina meddelanden i sanden
och låt verkligheten
falla på något annat

ett ord som du sa
var så rätt så äkta
finns på sida sexton



sluta lägg verkligheten på mig när
det är dig jag behöver

Avtryck:

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

2010-08-11

Du skriver så himlans, himlans fint.

När du blir en stor poet och ger ut böcker och sådär ska jag alltid köpa dem i samma stund som de ges ut.



svar: Säger du till innan nästa gång så får du nog plats i min resväska tror jag. :*

2010-08-11

Hej, rösta på vad jag ska ha för header i min blogg.

1 elr 2, vad väljer du? :)



direktlänk: http://erikssonalva.blogg.se/2010/august/rosta.html#comment



tar bara två sekunder å kommentera, så kom igen :)

2010-08-12

Det är otroligt hur bra du är på att skriva Oskar. Och fina fina du. Om du förnekar det så blir jag arg fast jag kan ju inte bli arg men du vet att du är bäst så då är det inget problem.

2010-08-12

sv:harkrank är såna där stora äckliga saker ;P

2010-08-12

raring? vet du vad? du är jättejättejätte duktig på att skriva så här fin poesi. puss

2010-08-12

himla duktig du är.

2010-08-17

vackert, du är duktig!

2010-08-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback