Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag borde egentligen sova nu.

imorgon åker jag till daniel och stannar tills på lördag. nu ska man packa alltså.
imorgon har vi volleybolldag i skolan hela dagen. hade nog varit ganska roligt, om man nu kan spela volleyboll alltså. men det ska nog bli helt okej ändå.
efter skolan, klockan 16.00, ska jag till musikskolan och spela cello med oscar och karin. egentligen skulle jag ha varit i kyrkan 15.45 för att jag ska vara med i julspelet iår. så jag får komma lite senare. grejen är att jag ska vara ute i princip hela kvällen och med tanke på att det är lägre än tio minusgrader så är det ganska mycket kläder man får ha med sig.
23.30 ska jag och daniel till folkets hus för att se änglagård 3. status, jag vet.
på fredag ska jag som vanligt till skolan och på musiken så ska jag redovisa min låt. på kvällen har daniel glöggmys hemma, så då ska jag också vara där.

så, vad har jag packat med nu då?
volleyboll: idrottsshorts och två olika tröjor (jag menar man kan ju inte spela i samma tröja hela dagen)
julspelet: underställ, lager2, fliströja och flisbyxor samt raggsockar.
änglagård: fluga, slips, hängslen och fem olika skjortor (jag kunde inte välja..)
övrigt: fyra olika t-shirts och fyra olika tröjor, samt accesorarer så som sjalar etc.

jag hatar att packa.

Avtryck:

ska du ha alla fem skjortor på dig samtidigt då? pappa hälsar att det nog är bra, det blir ju kallt imorgon!



ibland är du den roligaste/konstigaste/sötaste människan jag känner oskar <333

2010-12-15

haha, låter som att du har tänkt vara borta lite längre än till lördag! ;)



Jag vill också se änglagård!

2010-12-15

Haha, känner igen det där med packningen... <3

2010-12-15

+ jag blir snurrig av alla snöflingor :(

2010-12-15

Hahahaha, jag sa ju åt dig att inte packa så mycket ;*

Nu har jag sett typ halva filmen och ska sova <3

2010-12-16

jag vet att du älskar att packa, i smyg.

du älskar att packa för då får du se och titta på alla dina fina kläder.



Det är tanken på att du måste packa upp igen that´s killing you.



men jag älskar dig endå. för du är världens finaste människa, och jag beundrar dig så stört mycket!

2010-12-16

Oskar. Du är en så fin människa, det ska du veta. Jag lovar att bli bättre på att kommentera din blogg. För jag älskar den. Du är fin. Puss.

2010-12-17

haha vad knasig du är som packar så mycket :) ganska sött ändå!

2010-12-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback