Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Det är dags att vi ska vinna allt.


jag tänkte att jag skulle dela med mig av min mycket krävande dag.
på spanskan tittade vi på en film. sen hade vi fysik. då tittade vi också på film. då tittade vi på jeff dunham, ni vet han som gör achmed the dead terrorist? sen hade vi svenska, då lekte vi charader! det var trevligt det minsann.
sen hade vi lunch. och efter det var det teknik. hm, vad gjorde vi då? jo då kollade vi på film. kommissarie späck och jag vet inte riktigt vad jag tycker. den var sjukt rolig på vissa ställen men hela filmen i sig, får bara 3/5 toasters.
efter det var det musik&drama och vi repade lite tills på onsdag.

sammanfattning
: alla dagar borde vara såhär.

Avtryck:

Sv. Jag veeet, hon gör tusen nålar och allt :(((

2010-12-20

HAHAHAHHAHAHAH.

2010-12-20

Oj!

Slit inte ut dig i onödan nu innan jul!

haha.

2010-12-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback