Instagram Rosettpojkens illusioner. -

For the last time.

det var över ett år sedan du flyttade. och sedan dess har du förändrats så sjukt mycket, att jag faktiskt inte känner igen dig. jag känner inte dig längre. vi är inte dem vi en gång varit och att säga att du fortfarande är min bästa vän går liksom inte. jag känner dig inte längre.
och jag vet inte varför jag skriver det här. kanske för att jag är alldeles för rädd för att tala om det för dig i verkligheten. kanske hoppas jag att du kan se det här.

sluta spring. sluta fly från verkligheten.


ja, jag älskade dig. men ärligt talat det spelar ingen roll längre.


Avtryck:

Tyvärr är det ju så med vänner, man växer ifrån varandra. Ibland hittar man tillbaka till det man hade, ibland rinner det bara ut i sanden.

2010-07-12

<3

(fel att göra ett hjärta till det inlägget, men du fattar vad jag menar)

2010-07-12



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback