Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag har aldrig sett stjärnorna tydligare.



Idag for jag iväg till Göteborg för att träffa den här trevliga varelsen som heter Emilia. Vi fikade på Fröken Ohlsson och sen gick vi runt i massa bokhandlar osv. Fint!


Vi letade efter ett franskt café som vi hittade! Det låg på Övre Husargatan och var ungefär såhäääääääääääääääääääääääär fint.
Jag köpte en chokladcupcake och Emilia en vaniljbulle omnom.

Och den här dagen var väldigt, väldigt fin och jag tycker om Emilia typ supermycket så att ni vet.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1529018/livsillusioner?claim=6kp76mjpc7z">Följ min blogg med bloglovin</a>

Avtryck:

det var jättefint.

och jag tycker om dig typ jättemycket också.



sa fel btw, övre husargatan hette det :D

2010-07-15

det var jättefint.

och jag tycker om dig typ jättemycket också.



sa fel btw, övre husargatan hette det :D

2010-07-15

ser sjukt gott ut VA MMMM JA! och göteborg <3



franskt? det finns ju ett som heter emils cafe och le petit france, samma fik, asfint är det! :D och ligger i haga!

2010-07-16

men det där cafeet verkar himla fint med!

2010-07-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback