Instagram Rosettpojkens illusioner. -

For the first time.

okej eftersom min kamera är borta så tänker jag berätta lite kort om igår och idag.
det är kul, så läs.

jag åkte till daniel igår eftermiddag och då stack vi ner till sjön och badade. sen var klockan sent så då skulle vi sova. men istället för att vara töntiga och sova i säng så tältade vi på skidbacken vilket är typ ulricehamns högsta punkt.
när uppe finns det ett utkikstorn som idag var öppet, så vi gick upp dit. när vi hade gått upp alla etthundratrettio trappsteg och stod på toppen av tornet, såg vi en blixt längre bort. tornet är gjort av stål.
vi sprang ner ganska fort.

sen skulle vi sova och det blixtrade och mullrade typ precis bredvid oss kändes det som och det var ju, kul. jag trodde att vi skulle dö på riktigt. haha.
men tillslut somnade vi, men vaknade återigen klockan fyra. vi somnade. vaknade klockan sju. somnade vaknade klockan nio.
då åkte vi hem och åt frukost.

efter det låg vi och solade i gräset en stund. sen blev vi fasligt sugna på vinbär och rabarber. då gick vi till daniels föräldrar men de hade inga, då gick vi till daniels farmor och hon hade massvis! och så fick vi jordgubbar där omnom.

sen gick vi hem och daniel skulle packa för han ska på ARVIKA på torsdag och nejdå jag är inte det minsta avundsjuk.

Avtryck:

jkfakljgkljgkjkgjkgjkjkg jag önskar JAG VAR PÅ ARVIKA! Har vart där de tre senaste åren men hade ej råd i år.

2010-07-13



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback