Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om tid.

& imorgon åker jag till stockholm och jag blir så rädd för tiden.
allting flyger iväg. jag klagade att det var långt till söndag och nu är det söndag och imorgon träffar jag daniel. om två dagar ska jag äntligen få se jakob hellman och som jag har längtat. nu är allting här.
om sex dagar har jag varit och sett harry and the potters.
om sju dagar har jag åter träffat världens världens bästa band. jag älskarälskarälskar kent.


om tre veckor börjar skolan.
vart fan tog sommarlovet vägen?


Avtryck:

sv: tack ska du ha ! :D

2010-07-31

låter helt underbart. och vart tog sommaren vägen?

2010-08-01

åh vad fin pressbild, jättesötis!



sv: ja, den med leonardo dicaprio :). kanske ska se den ikväll kanske.

2010-08-01

Faaan vad snygg blogg design du har :O<333

2010-08-02

Ja, usch. Tiden har gått alldeles för fort. Fast man (eller ja, i alla fall jag) har hunnit med en massa också.

2010-08-04

tiden rusar iväg så man blir helt skakis i benen alltså. det är så man blir rädd.

du har en väldigt fin blogg. jag trivs väldigt fint här inne! ha det så bra. kram!

2010-08-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback