Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You can't play on broken strings.

jag och världens bästa angelika var på torpaspelen idag som jag berättade i vlogen (nedan). och årets teater var romeo och julia. och jag tror nog inte att jag har gråtit som jag gjorde när teatern var slut. och jag kände att fan vad pinsamt att gråta. så jag försökte liksom dölja det när vi gick ut och utanför stod alla skådespelare på rad, och han som spelade romeo bara tittade på mig och sedan ropade han "det där är ett bra betyg, helt rödgråtna ögon! helt rödgråtna ögon!" och han tittade så ömt på mig och helt plötsligt tittade alla på mig och jag tog filten över huvudet och rusade iväg. nu i efterhand ville jag gå fram och krama honom.
för att han var så himla duktig. för att alla var så himla duktiga. för att romeo och julia kan vara världens finaste berättelse.
för att jag behövde någon att krama för att allt var så frukstansvärt frukstansvärt fint.

och för att jag inte har sett den uppsättningen för sista gången. fan alltså jag måste se den igen.

Avtryck:

Åh. Jag älskar Romeo och Julia. Så otroligt fint.

2010-07-31

åh så himla fint. jag har köpt filmen romeo och julia på loppis. måste se någon dag!

2010-08-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback