Instagram Rosettpojkens illusioner. -

There's a truth in your eyes.


Såhär duktig var jag igårkväll, ty det var min tur att ordna fika till konfirmationsträffen idag.
Tårtan var sjukt uppskattad och den räckte faktiskt gott och väl till sexton personer, vilket jag fasades över att den inte skulle göra.

Ikväll är det party i Hössna som gäller. Jag kommer att uppdatera med bilder antingen imorgon, eller senare ikväll.
Hoppas att ni alla har en jättefin onsdag, även om solen inte lyser som den borde. puss. ♥

Avtryck:

Hej tjejen! Eftersom du är intresserad av foto, så har jag ett tips till dig. Kolla in http://denisevanderroux.blogg.se även känd som spegelkras på bilddagboken, hon är jättebra!

2010-06-23
B

Åh, vad duktigt av dig att baka en tårta!

2010-06-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback