Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Try sleeping with a broken heart.


jag förstår inte riktigt vad jag gör i skolan nu för tiden.
dagen började med esso. vi skulle vara i datasalen och inviga de nya datorerna. men en annan klass hade tagit den salen som martin hade bokat. så vi fick ta salen med de nästnyaste datorerna.
efter det var det spanska. och vi håller på och övar inför vår teater. blancanieves som är snövit. den ska vi spela upp på fredag.
efter det tog liksom min dag slut?
vi hade kör från tio till elva. sen åt jag och klockan halv tolv träffades jag och karin. vi gick till rektorn och expeditionen och samtalade så fint. sen var det spexkommittésmöte klockan tolv. det höll på till halv två. då hade jag och karin möte med jennifer och linnéa. vi pratade pengar typ. sen gick vi ner till ica och köpte äckliga grejer till spexet och det ska bli så jävla kul.

jag hade två lektioner idag. kör. och tre möten.
imorgon är det vandrig och jag har bakat kladdkaka som jag ska ha med mig.
fint.

nu ska jag sova. godnatt.

Avtryck:

mysig bild, i say.

2010-06-07

alltså jag måste bara

YOU'RE MY PRINCE OF PEACE

AND I WILL LIVE MY LIFE FOR YOU!

2010-06-08

Den bilden är verkligen hur fin som helst.

2010-06-08

dom sista dagarna/veckorna är så otroligt chill fast så värdelösa! haha

2010-06-08

Oskar. Nu gråter jag igen.

2010-06-09

<3

2011-07-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback