Instagram Rosettpojkens illusioner. -

So can I have this dance?

Stjärnfallet   Markus Krunegård Astronaut   Salem al Fakir


Är hemma idag. Halsen värker.
Och just nu är jag nog lite kär i kärlek. På riktigt. Och i dig.
Nu ska jag titta på Titanic. Ha världens finaste dag.

Avtryck:

Gillar. Och det är en väldigt bra film - fast jag gråter inte längre när jag ser den, sett den för många gånger.

2010-03-01

Hihi, gud vad gulliga bilder :)<3

2010-03-01

men åh jag tror jag dör litegrann

2010-03-02

nu började jag typ gråta

varför måste man minnas saker man bara vill glömma?.

2010-03-02

Det är en väldigt fin film, har den dock bara på VHS. & kära i kärleken är vi nog allihop, det vackra är när kärleken älskar oss tillbaka.

2010-03-03
em!

åh, den tredje!

2010-03-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback