Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Give this song another listen.

Min morbror har gitft sig så vi skulle äta fin middag idag.
Jag och Maja är snygga mhm.




1. Passionfruktsbavaroise med mylta.
2. Mjölkchokladscréme med kall apelsinlemonad.
3. Citronglass med saltad och pepprad kolasås.

Avtryck:

åh. finaste duken!

2010-03-21

Jag tror inte jag kan(läs: har råd) med clote to home. tyvärr. Jag får inget studiebidrag på hela sommaren och om jag inte fixar jobb så lär ju sommaren suga käpprätt åt helvete. typ. förutom P&L som är betalt vill säga. Men, hade varit kul om jag hade träffat dig där uppe !!:D

2010-03-21

pytte-mat:) ser mysigt ut.

2010-03-21

sv: nej för jag menade såhär. typ: fysik: inlämning. osv :) om du fattar

2010-03-21

Sv. Njaa, men tack!

2010-03-22

kan du ha frågestund?

2010-03-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback