Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Här under jorden finns en sorg som inte känns.

Det har faktiskt bara funnits två minus med den här dagen.
- 1. Linneá är sjuk.
- 2. Jag har varit så sjukt trött så jag vet inte vad.

Annars har det bara funnits plussidor! Typ som att jag fick den rollen jag ville ha inom vår nya pjäs på teatern. Typ som att det har regnat, vilket betyder att det är för varmt för att snöa = VÅR. Typ som att jag sitter här och spelar gitarr. Typ som att jag har en ny fin bok som jag har lånat och som jag längtar till att få läsa. Boken heter Extremt högt och otroligt nära, och den är skriven av Jonathan Safran Foer. Och jag längtar så till på fredag för då åker jag till Strängnäs på Elevrådskongressen '10 och nästa vecka är jag i skolan en enda jävla dag. Så himla underbarrrrt.

På begäran så startar jag en frågestund. Ni får fråga precis vad som helst. Men får jag inte mer än tio frågor så lägger jag ner.

tröja från H&M och jeans från JC


Avtryck:

de som läser din blogg och som inte känner dig (däribland jag) vet inte vad du heter! möjligt att du nämt det, men inte vad jag vet. sååå Vad heter du? :)

2010-03-23

varför använder du så "annorlunda" ord ibland?

2010-03-23

är du tsm med daniel ståhlbrand?

2010-03-23

grattis till den där rollen! (:

jag är sämst på att komma på frågor. återkommer om jag kommer på något!

2010-03-23

om du hade fått sätta ihop en egen festival, vilka artister hade du då valt? :D

2010-03-23

Ser ut som du har ett städat rum, Oskar. ;)



Jag har ingen rolig fråga, mer än när hade du tänkt komma hit, lyssna på lps och dricka te?

Kommer jag på någon säger jag till!

2010-03-23

Namnet på din första kärlek?

Vad tycker du om vinylspelare?

Din favoritfilm, vad heter den?

Vad har du för drömmar?

Nämn tre band/artister som du inte klarar dig utan?



:*

2010-03-23
Bea

Hur var Kent?

2010-03-23
Ida

Beskriv din drömplats på jorden!

2010-03-24

När visste du att du var homo? Ursäkta frågan om den är... konstig.

2010-03-24

är du homo eller bara bi?

2010-03-24

* vad tycker du om den amerikanska inperalismen?



ehe, du behöver inte svara på det.

dock undrar jag varför vi inte har träffats än. varför inte?

sen skulle jag vilja veta vad som gör dej lycklig :)

2010-03-24

Hur lång är du? :)

Favoritband, förutom kent?

2010-03-25

Om du hade fem miljoner kronor, vad skulle du göra med dem?



Om du fick designa ett eget klädmärke, hur skulle det se ut, och vad skulle det heta?



Vilket klädesplagg klarar du dig inte utan?

2010-03-25

har hört att du röker. är det sant?

varför har du plastglasögon egentligen? haha

2010-03-25

hur många har du haft samlag med? ;)

2010-03-25

Ey varför träffar du aldrig hon den där vrålgoa puman Magda? Har hört att hon saknar dig såsett. Du har ju hennes nummer går det rykten om så smsaaaaaaaaaa!!!! <3

2010-03-25

tycker du illa om hippies? :*

2010-03-26

vad vill du jobba med i framtiden?

2010-03-30



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback