Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag vet inte vem jag är.

Jag hade ett spanskaprov idag. Det gick nog ganska bra.
Jag har ett kemiprov imorgon. Och jag har pluggat ungefär sen jag kom hem.
Jag ska lämna in en läsjournal imorgon och jag kom på det precis så jag har inte hunnit börja än och klockan är kvart i tio.
Och jag orkar verkligen inte börja med den för allt jag tänker på är hur mycket jag vill se scrubs och dricka te just nu och KENT NÄSTA FREDAG.

Mitt liv är ganska exciting just nu. Och jag vill säga att idag var en jättebra dag. Men, det går inte riktigt. Så jag säger att den var helt okej. Stundvis var den underbar.


Hannan har ett väldigt fint rum.

Nej nu ska jag försöka med den där svenskan och lyssna på Jakob Hellman.


Avtryck:

åh, jag är så förbannad på mig själv för att jag inte beställde biljetter till kent direkt när dom släpptes!

2010-03-12

fin bild du =)

2010-03-12

kentkentkentkent! längtar sönder mig själv faktiskt.

2010-03-12

uh, nu är jag grymt avundsjuk på dig. jag vill också se kent ._.

2010-03-12

Jakob Hellman måste ha gjort en av de bästa popskivorna någonsin!!!

2010-03-17



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback