Instagram Rosettpojkens illusioner. -

& när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig 'du är värd att dö för'.

.
.
.


Luften har varit väldigt fuktig idag och därför tyckte inte min hår om att promenera med Daniel.
Annars hade jag min fina tröja på mig idag som är köpt i Danmark och som får mig att se ut som en muff.
(jag vet inte riktigt vad muff är men enligt säkra källor är det något riktigt häftigt)

Idag var en mindre exciting dag.
*Klassråd
*Te med Daniel
*Kör
*Tio minuters-matte
*Lunch
(jag var duktig och bokade aulan till den 15 april då vi ska ha OF-möte woho)
*Idrott fast jag är sjuk så jag promenerade först med Philip men sen hämtade jag Daniel
*Svenska
*Elevrådsmöte då vi sa typ ingenting för typ alla är sjuka så vi var jättelite människor.
*Inställd cello-lektion

Det här var mitt fina dagschema.
Och vet ni det är kent imorgon och jag är lite lycklig ända från tårna och åh.

Avtryck:

Åh hoppas att du hade det trevligt på kent :)

2010-03-19

Och du är hur fin som helst.

Och jag ångrarångrarångrar så att jag inte såg kent.

2010-03-22



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback