Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You are my everything.

allting känns så himla perfekt just nu.
kent om fyra,5 timmar. och då ska jag även träffa min fru, oliwia och klara.
om exakt en vecka kommer jag att träffa världens finaste, underbaraste max.
öm en halvtimme ska jag ner till kyrkan och öva inför påskdramat.
just nu sitter jag här och dricker chokladkaffe vilket är typ det godaste som finns.

jag försöker se allt det positiva just nu. jag bortser från mitt hår och min fulla kalender.
just nu älskar jag livet och allt är så underbart.



KENT KENT KENT KENT KENT JAG ÄLSKAR KENT.

Avtryck:

Åh, kent. Du kommer dö lite ikväll, för det är så fint.

2010-03-19

Ta vara på stunden va lycka, det är de små ögonblicken som gör livet värt.

2010-03-19
B

Har du lust att lägga upp en bild på de konfettifåglarna? (om de kommer att sprutas ut.)



Din blogg är så fin.

2010-03-19

Jag fick ett telefonsamtal från konserten igår, det lät så bra och jag är så avundsjuk! Det måste ha varit fantastiskt.



Och som någon tidigare sa - ta vara på ögonblicken av lycka. Det är de som gör att man orkar när det blir tuffare.

2010-03-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback