Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Ganska intressant hur fort tiden går och hur mycket man förändras under så kort tid.


         


Kanske saknar jag det lite, lite? Bara lite.

Avtryck:

Sv: åhja låten är riktigt fin. Du också för den delen.

2010-05-03

sv: själv så slutade man för 40 minuter sen.. inte rolig måndag alls. tror nog att din var himla mycket finare!!

2010-05-03

kommer ihåg när du och din klass (?) skulle ha språk(?) i stenbock när du gick i sexan, och jag kollade alltid på dig för jag tyckte du var så söt^^

2010-05-03

Jag tycker om dig. Och det gör lite ont och jag blir lite konstig men lite glad av detta. Jag vet inte varför jag skriver detta, egentligen.



Och, förlåt att jag kommenterar så himla många inlägg.

2011-05-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback