Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Dance in the dark.



Helt galet vilka snygga kompisar jag har!!
Min fina rektor hade planerat in så att hela skolan skulle ha friluftsdag idag medan de nya sjuorna nästa år skulle komma till skolan och få reda på vilka klasser de skulle gå i osv. Min syster Maja fick Ulrika Gyllström som klassföreståndare och det finns inte ord för hur glad jag är för hennes skull. Hon kommer få tre sjukt underbara år. Hursomhelst.
Vi häftiga åttondeklassare skulle förbereda oss inför vandringen i nian. Så vi skulle lära oss hur man använder stormkök, hur man sätter upp vindskydd, lära oss lite om olika utrustningar och livräddningsgrejer osv. Det hade väl kanske kunnat vara jättekul om inte det hade varit det jävligaste väder jag kanske någonsin varit med om? Den sista stationen var paddling och jag ville bara dö när jag sat där i kanoten och mina händer frös ihjäl och det var det enda jag kunde fokusera på.
Vi slutade halv två och sen var jag (dyngsur och trött) tvungen att åka upp till mammas jobb och platta håret och byta om så att jag kunde åka till församlingshemmet klockan 15 för att vi skulle ha konfirmandträff. Kul.
Klockan halv sju skulle jag på föräldraföreningsmöte på skolan. Var där en timme tidigare och hade en så jädra tur att Anna Sjölander var där så att hon kunde låsa upp skolan åt mig så att jag kunde vara där. Jag tycker om Anna.
Nu är jag hemma och är trött och ska försöka få i mig något att äta.

Hoppas ni har haft en mycket bättre dag än mig. PUSS.

Avtryck:

Du är snyggast Oskar!



Och mina händer är fortfarande halv-döda;)

2010-05-26

Håller med malin om att du är snyggingen ;)(btw, stackars malins händer..)



jadu man kan ju inte säga nåt annat, än att det var KALLT!! usch.



Fin blogg har du oxå<3 :)



Så..det var nog allt, typ

2010-05-26

sv: jaaaa åh vad jag älskar den låten

2010-05-26

å är det sant?

jag jobbade inte igår dock. :/

ska jobba idag däremot. :)

2010-05-28

Nu är jag en finalist hos http://piinkpiercing.blogg.se/ där hon har en outfit "tävling" rösta på mig, jag är nummer två, hade varit supersnällt.. även om jag inte hade såå jätte speciell klädoutfit..^^

http://piinkpiercing.blogg.se/2010/may/finalisterna-i-veckans-outfit.html#comment

2010-05-29



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback