Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om musikaler.

jag älskar musik, och musik tillsammans med skådespel kan vara en av de bästa sakerna som finns.
en sak jag alltid beundrat, är när det är en massa människor på scen, och de helt plötsligt börjar springa runt, varpå de tvärt stannar och de står hullerombuller. men egentligen gör dom inte det. egentligen står de perfekt och precis som de ska för att göra nästa move, ta någon i hand snurra runt och hamna brevid nästa danspartner som stod flera meter bort och sen gör alla så och sen helt plötsligt har allt ett sammanhang igen. det är så himla häftigt och musikalen som jag var på igår gav flera underbara sånna steg.

jag kom förresten hem klockan halv ett på natten. men som tur var så var klassrådet på morgonen inställt eftersom alla utom sju i klassen var på besök på olika gymnasieskolor i borås. så jag kunde sova en hel timme längre än vad jag egentligen skulle göra, vilket var gaanska behövligt efter en sådan kväll. underbar kväll vill jag tillägga.

Avtryck:

jag trodde att jag skulle få se dig på Bäckäng idag ju!

2010-11-11

såg massa folk från stenbock idag och spydde. dock saknade jag dig.

2010-11-11

tjeeeenare! jag heter ingrid och går på bäckäng. jag känner din (& min vän) hanna så det var så jag hittade din blogg, ASBRA är den! :) iaf, jag går på bäckäng. världens bästa skola!

2010-11-15



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback