Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Alldeles för nära.

 

jag målar hjärtan i dammet
på cd-spelaren som spelar
vår sång på repeat.
och alla minnen är tankar
är ord som snubblade
över dina läppar och långt
borta finns en värld som
kunde varit vår men på
något sätt så fastnade vi
i oss själva.

 


Avtryck:

Så himlans, himlans fint.

2010-10-07

Den sällskapar nu Håkan på min skåpsdörr.

2010-10-07

fint!

2010-10-07

Jag har skrivit ett seriöst inlägg på min blogg om ätstörningar. Anorexi och bulimi som jag själv levt med i 2år. Det verkar vara fler unga tjejer som blir drabbade och ser svält som en lösning till ett lyckligare och bättre liv. Ingen verkar ta tag i det här så jag vill göra min röst hörd! Det här bör tas på allvar. Endel vet inge bätttre för de har inte hört något annat, de vet inte vad den här sjukdomer för med sej. Vilket helvete det ger för alla runtomkring också. Snälla läs mitt inlägg och hjälp mej att skapa ett samhälle som går att leva i. Informera landet och världen att size zero borde dö ut nu genast. Tillsammans ska man klara allting och det går ju inte om endel människor plötsligt bara tynar bort för att världen inte har lärt dom bättre.



http://malinlima.blogg.se/2010/october/utkast-okt-7-2010.html#comment

2010-10-07

gilla

2010-10-07

jättefint!

2010-10-07

svar: alltså, den är ganska stor. men jag, sarah och låjs har pratat om att träffas på lördag. vill du också träffas då? isåfall, kan jag ta med den så att du kan prova!

2010-10-10

har du skrivit det själv??

2010-10-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback