Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Följ med mig nu.


jag tycker att den här bilden beskriver två saker väldigt bra.
beskrivande sak 1: hur snygg jag är.
beskrivande sak 2: hur uppochner och helgalet mitt liv är just nu.
raisons: mitt rum är ungefär hur stökigt som helst eftersom jag har fått ett nytt skrivbord och alla gamla grejer får inte plats.
jag mailade även ulricehamns tidning igår om en insändare som jag med hjälp av eleverna på skolan har skrivit. en redaktör från tidningen ringde mig och ville veta mer, så jag och linnéa (från elevrådet) ska intervjuas imorgon och det är ungefär hur läskigt som helst. tänk om han tror att vi är jätteorganiserade och superduktiga? okej superduktiga är vi, haha.
men det ska bli intressant. och jag borde läsa nu. för jag har typ tre kapitel till engelskan i min bok slam av nick hornby som jag måste läsa tills imorgon, och så måste jag förbereda mig inför invervjun. men det löser sig nog. det brukar det alltid göra.

Avtryck:



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback