Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Kortfattad lördag:

På lördagen åkte jag och Daniel till Jönköping för att träffa dessa trevliga pojkar. Vi åt thai och sen drog vi till A6 där vi kunde ha shoppat mer än vad vi gjorde. :( Jättetrevligt var det iallafall. Och jag tycker om Michael och Kalle väldigt mycket.


Sen skulle vi till Leo som fyllde år för någon vecka sen. Vi gjorde oss snygga och sen bar det iväg.



Mycket fin lördag.

Avtryck:

Mycket fin! Länkar till din blogg så mina läsare får sig en liten visualisering!

(Om jag nu har några läsare som inte läser din blogg ändå ^^)

2010-10-25

låter fint!

2010-10-25

Jag är smart jag. Jag kollade på tredje bilden och bara "Va? vart är det för någonstans?". Sen kom jag på att det inte var jag på bilden... jag är trött

2010-10-25

trevligt.

2010-10-26



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback