Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Dagens tidning:


En insändare jag skrivit tillsammans med elevrådet.
De tyckte senare att det var så intressant så tidningen ville ha en hel intervju;



Jag och Linnéa tog ansvaret att föra vidare elevernas åsikter till journalisten.

Och den här texten gör mig så ledsen och den är skriven av världens finaste flicka på stenbocksskolan.

Avtryck:

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kände att jag borde skriva något.



Hjärta på dig.

<3

2010-10-10

usch så trist och hemskt. hoppas det händer något nu på er skola! kramar!

2010-10-11

Fy fasen vilket starkt elevråd. Kan just nu bara drömma om att vårt eget kommer ha lika bra sammanhållning någonsin. Det är väldigt inspirerande att se att ni får sån uppmärksamhet, och jag hoppas verkligen att det här öppnar ögonen på både elever och särskilt personalen. Den där sista insändaren alltså... Det är en sån hemsk verklighet att vakna till varje dag. Att gå hem och veta att man måste dit igen nästa morgon. Så ska inte skolan vara.

Kämpa på, ni gör ett sjukt bra jobb!

2010-10-11

Jag är så imponerad, så du vet inte vad.

Att ni tar tag i det och verkligen försöker förändra, det är så himlans bra.

Och det gör mig så glad att det finns människor som dig, som verkligen kämpar.

2010-10-11

Det är verkligen imponerande, jag blir helt rörd!

Ni ska vara stolta över er själv för vad ni precis har gjort, så bra gjort och inte många andra hade vågat agera som ni gjort. Det gör ont i mig att läsa om mobbningen och den sista insändaren fick mig att gråta, varför ska det vara så? Stenbocksskolan behöver såna som ni i elevrådet, stå på er!!

2010-10-11

du är så himla vacker och så himla duktig oskar!

2010-10-11

de som har skrivit innan mej har redan sagt i stort sett allt som jag vill säga, men jag säger det ändå.

jag är riktigt imponerad! det är starkt att göra såna här saker och stå för det, fortsätt med det!

2010-10-24
ida

Hej oskar kul att läsa din blogg. lyssnade även på er intervju i radion tycker det ni gör är jättebra på stenbocksskolan det ska ju inte pågå mobbning o det märkte jag när jag o lisa var kamratstödjare att lärarna bara blundade många gånger. så vill bara säga att det är bra det ni gör.



/ida som var kamratstödjare

2010-10-31



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback