Instagram Rosettpojkens illusioner. -

vad gör er till världens lyckligaste?

mitt svar; daniel ståhlbrand.
vilket är ert svar?

Avtryck:

Ingenting. Jag skulle inte definiera mig som världens lyckligaste precis. Usch vad bitter jag låter.



Jag behöver (prata med) dig. Men väntar till efter lovet, antar jag.

Puss :*

2010-10-26

=)

När en person vågar öppna upp sig och lära känna nya människor, och inte alltid tror det värsta om folk. När de ger en, åtminstone en chans att presentera sig ;) Kostar inte mycket att svara när folk skriver till en :P

Imorgon visar vi vänner, klasskamrater, övriga elever, lärare, rektorer, familj, grannar, kommunen och Sverige var vi står. Go Lila!

2010-10-27

så sött. och inget gör mig som världens lyckligaste just nu tyvärr. men bra mår jag väl ofta iaf.

2010-10-27

jag letar fortfarande efter svaret på den frågan.

2010-10-27

min familj!

2010-10-27

Oskar Wiik!

2010-10-27

jag själv.

2010-10-27

Åh, jag skulle nog säga kasper, Han är nog den som gjort det möjlig för mig att flytta utan att känna hemlängtan ett dugg. Men min familj gör mig lycklig också. Men jag blir också helt lyrisk när människor vågar möta varandra, eller när man får ett leeende. och en riktigt bra bok. Moulin Rpuge gör mig lycklig också. Och din blogg.

2010-10-27

Min familj gör mig till världens lyckligaste.

Och väldigt lycklig blir jag när jag får skratta och bara vara med fina personer, fota med Julia efter skolan och kasta kastanjer, småbusa, tonårs-fniss. Åh, det finns så mycket som gör mig så himlans lycklig.

2010-10-27

Hugo. Och Naima och min mamma.

2010-10-27

kalle, duh?

2010-10-27

Sv. Tack :D

Krya på diiig!!!

Och jag tror du vet vad som gör mig lycklig, hihi

2010-10-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback