Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I don't care about you.

På idrotten idag hade vi friidrott. Jag sprang sextio meter i motvind på 8.55. Men jag skyller på motvinden för mitt nederlag.
Hursomhelst.
Sen skulle vi spela fotboll. Och vem som helst som har sett mig utöva någon form av bollsport förstår att jag inte ville vara med.
Mathias, min idrottslärare, sa
Men gå in och hoppa höjdhopp istället. Jag svarade
Jag har aldrig hoppat höjdhopp i hela mitt liv.
Han följde med mig in och visade grunder. Vilken fot som ska vara fram hur man skjuter iväg med kroppen
Och mitt första höjdhopp i hela mitt liv, klarade jag. Och det låg på 1.25. Okej, inte jättehögt. Men det var första gången.
Han sa
Tro på dig själv, Oskar. Du kan så mycket mer än du tror.

Sen hade vi esso. Min grupp fick mvg på vår redovisning om folkpartiet. Helt okej.

Nu är jag hemma. Drunknar i läxor och prov och annat som förstör min redan alldeles för fulla fritid.
Så om någon vill hitta på något, på fredagar är jag vanligvis ledig. Annars är jag bokad.


Avtryck:

8.55 är inget dåligt. Jag var fortfarande fet och klumpig på högstadiet, men ändå. Jag sprang på typ 13.



Jag är ledig tre av fyra fredagar ^^. Och sen har jag ju turen att bo så nära skolan så att du kan klämma in mig mellan skolan och aktiviteterna då och då (A)

2010-09-29

Jag är mycket sämre än dig på friidrott, ska du veta. Jag skulle vara hur nöjd som helst om jag hade haft dina resultat.

2010-09-29

fint kent tröja!

2010-09-29

sv: grej är den att jag hitta den på google lilla du... och nej jag har inte tagit bort din kommentar. jag har bara inte bloggat på ett jävligt bra tag.

2010-09-29

Alltså jag kommer typ krama ihjäl dig på måndag och gud vad jag saknar dig nu. Och fridrott är bland det hemskaste jag vet.

2010-09-30
w

åh, nick hornby och kent, några av de finaste sakerna jag vet.

2010-10-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback