Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag kommer aldrig tillbaka hit igen.



Oskar (inte jag) sov över hos Daniel. Han gick upp alldeles för tidigt och städade, diskade och serverade frukost. Vilket var ungefär hur underbart som helst när man vaknar en sådan morgon. Han skulle dock åka hem alldeles för tidigt.

Vi skulle iallafall iväg och rösta sen. Eller ja, Daniel skulle rösta. Och jag var med som moraliskt stöd. Vi var snygga så vi var tvungna att ta en röstningsoutfitsbild. Fast vi misslyckades med att vara snygga på bild när vi egentligen bländade alla förbipasserande med vår skönhet.
Aja.
Hade en av världens finaste helger och nu åker Daniel till Stockholm på arbetsintervju. Blä.

Avtryck:

Ordet Stockholm ger mig för tillfället en stor klump i magen. Likaså ordet framtid. Och SD.



<3

2010-09-19

Så tog du den bilden!? ^^



Det var en av världens finaste helger <3

2010-09-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback