Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Allt jag ville säga glömde jag ikväll.



15 år och arbetsnarkoman.
Så känns det ibland. Jag blir rastlös på mina hål i skolan när jag inte har elevrådsarbete att göra. Så jag kommer hela tiden på nya saker att göra. Idag gjorde jag snygga mailskyltar som jag satte upp i skolan. Inte mycket, men det är något.
Igår skrev jag ut tjugofyra olika lappar till tjugofyra olika lärare och lade i tjugofyra olika lärares skåp, bara för att jag kunde liksom. Bara för att då gjorde jag något mer. Sen gick jag in i ett rum i lärarrummet (där jag konstigt nog får vara. för inga andra elever får) och bokade aulan till den 23 september, för då ska vi ha OF-möte. Efter det satte jag på två koppar kaffe i uppehållsrummet, tog datorn som står inne på kontoret där, och gjorde esso.

Slutade förresten 12.40 idag. Hade inställd engelska.

Avtryck:

Ungefär sådär höll jag på med elevrådet i nian. Jag gjorde allt, tog tag i allt, ville göra si och så, prata med rektorn där och den läraren där.

Sedan grät jag stora delar av sommaren av utmattning för att jag inte tillät mig själv att bara få vara.



Så var försiktigt Oskar.

2010-09-08

<3

2010-09-08

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09

hatar hål.

2010-09-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback