Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I don't know.

"det var några som pratade om dig innan. om att du var bög och hade fula kläder."

min syster skrev det till mig. och vilka det var som sa det. och det roligaste är att de som sa det, öh ja. de borde ju typ heta snygging i efternamn eller sådär.
fast nej.

i måndags fick jag höra "fan vad snygga kläder du har." ungefär hela dagen. då kände jag mig snygg.
och det hade varit så mycket enklare om alla hade haft en och samma åsikt. hur jävla tråkigt det än hade varit.

Avtryck:

I måndags var du ursnygg precis som du alltid är och det gör så ont att läsa det här inlägget.

Vi bor i landet lagom där alla ska vara likadana och om man sticker ut så måste man hata den personen. Och jag blir så trött på det här så jag vet inte vad.

Och det är inte okej att hon ska behöva höra personer snacka sådan skit.

2010-09-01

fy fan va arg jag blir på sånna. jag vill bara spy på dom.



och oskar skit i det, du är verkligen fin som du är! <3 usch, verkar jobbigt att inte kunna vara sig själv. som om man skulle ändra på sig bara för att några säger nåt sånt, nä. aldrig.

2010-09-02

men lägg av.. hur kan man seriöst säga så!...



Men du bry dej inte om det, verkligen inte! <3

2010-09-02

<3<3<3 Gubben, du är stark vet du det*? Okej, killen menar jag väl. Jag menar jag blev för fan mobbad över min stil i högstadiet och vågade ändå och det gör ju du med. vi är starka raring!

2010-09-04

du är verkligen jättefin,fina kläder. du är perfekt.

2010-09-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback