Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You can light up the dark.



jeansskjorta fått av morfar tshirt new yorker denimjeans JC

dagen har varit ganska värdelös. har mest haft inställda lektioner, missat luncher osv.
fast under den andra inställda lektionen så satt jag först och skrev lite på daniels balkong, sen gick jag ner till fotbollsplanen på skolan och satt på en bänk vid sidan om med världens finaste julia och vi pratade om allt möjligt (i världens bästa väder!) sen blev det esso. och jag tror att vi hinner med min grupps politikerarbete.
och ända sen jag kom hem känns det som om jag har jobbat. jag har mailat rebecca om de sista frågorna till arbetet, och jag har skrivit ut en indiviuell informationslapp till hälften av alla lärare på skolan.
men det känns bra.

Avtryck:

Oskar, usch vad fin du är!

Jag älskar SO. nästan att jagvill gå om högstadiet bara för mina SOlektioner. Fast det kan bero på att jag hade världens bästa lärare.

Din dag låter inte så värdelös i mina ögon. Mest mysigt.



SV: tack, och jag tycker din blogg är lite bättre vaaaaaaaa.

2010-09-07

<3



Och gud vad du är fin.

2010-09-07

finaste du!

2010-09-08



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback