Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I am a volcano.

Idag när jag tog bussen på morgonen, så var det inte till skolan, utan till kyrkan. Jag är nämligen med i påskdramat som spelas upp för alla sjundeklassare på Stenbocksskolan. Jag har därför ytterliggare en fantastisk dag framför mig med underbara människor innan jag slutligen, på torsdag, återvänder till skolan för att ha en riktig skoldag den här veckan, eftersom skolan har Valborgsmässofirande på fredagen då jag och Linnéa ska hålla vårtalet som vi skrev idag.
Livet är underbart ibland alltså.

Avtryck:

Slapp vecka med andra ord ;)

2011-04-27

ni är så fruktansvärt snygga, dör lite.

2011-04-27

Sv. Håller med dig! Förutom att jag tycker om originalet ;)

2011-04-27

sv: den var bara fin.

och vi föddes med gåvan att kunna skriva tal.

2011-04-27

Vad roligt

2011-04-28

Och snart är det sommarlov!

Hade du de shortsen till manteln under dramat btw? ^^

2011-04-28

hej hej, allt bra? :D

2011-04-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback