Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I break down as you walk away.

Dagen efter ankomsten drog killen till Observatorielunden där han träffade youtubekändisar.
Han njöt av sällskapet och tog fina fanbilder som snart hamnar på hans vägg.
En av youtubekändisarna hade klippt sig ack så vackert för att uppnå de andra fina youtubekändisarnas snygghet. Detta visade hon stolt
samtidigt som allas våran Jacob fick en chokladklubba att stoppa i den varma mjölken och som
Oliwia och Joe var söta och
youtubekändisen Jenny drack sitt kaffe.
Summan av kardemumman, killen hade en väldigt fin dag.

Avtryck:

sött!

2011-04-20

haha, du är så otroligt söt! :*

2011-04-20

åh, du är så fin. jag saknar dig. supermycket.



annars ser ni ut att ha det väldigt fint. <3

2011-04-20

ÅH!!!! WMNBN!!! JAG ÄLSKAR DOM!! KÄNNER DU DOM TYP?? Fan va ball. Tror du du kan presentera mig??? SERIÖST JAG DÖR SÅ JÄVLA COOLT <3<3<3



Fin blogg förresten.

2011-04-20

Fin dag för fina killen <3

2011-04-25



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback