Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag hjärta jeans.


En god vän till mig skrev i början av april att
- Jag vill se mycket jeans i vår. På allt och alla. Våga blanda! -

Idag levde jag efter henne och se så snyggt det blev. Jag vill se era jeansoutfits. Nu på dirren!

Avtryck:

Jag hjärta dig.



Jag äger nog ingenting i jeans, haha. Sucks to be me.

2011-04-28

snyggooooooooooooooooooooooooo!

2011-04-28

Fint

2011-04-28

Very nice ja! Då vet jag vad jag ska klä mig i nån dag snart, om jag får anledning att bära nåt annat än mjukisbyxor, pyjamasbyxor eller arbetskläder ^^

2011-04-29

Snyggo! Får väl också satsa på jeans + jeans dådå! Haha

2011-04-29

sv; Åh, tack finaste du! Jag älskar det, trivs hur fint som helst! :D Och ja, film är mitt liv...typ :*



Förresten så, om du vill, så får du gärna komma hit någon typ fredag eller lördag, laga lite god mat, dricka vin och prata! Hade varit mysigt ♥



Du är iallafall otroligt fin!

2011-04-29

Så ska det låta!

2011-04-29



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback