Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Les amours imaginaires.

En film jag har tänkt tipsa om jättelänge: Hjärtslag, eller Les amours imaginaires som den heter på originalspråket.
Den är ganska konstig, helt plötsligt pratar en människa om något jätteirrelevant och sen fortsätter filmen. Men, den är så frukstansvärt fin. Xavier Dolan som är på sista bilden är regissören och han är även med som en av huvudkaraktärerna.
Alla skådespelarna är så himla snygga och har så fina kläder. Dör. Sevärd, absolut.

Avtryck:

Den ska jag definitivt ge en chans då :*

2011-04-14

Ja det var ju ett tag sen vi såg den, men som sagt, klart sevärd!

Jag tänkte ju tipsat om Ibland bara måste man när jag läst ut den i oktober. Får nog göra det snart!

2011-04-15

åh, den är så otroligt fin! och din blogg med.

2011-04-15

jag älskar den filmen. och så fint att både the knife och fever ray är med i soundtracket!

2011-04-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback