Instagram Rosettpojkens illusioner. -

World spins madly on.


Vet ni hur fantastiskt underbart det var att åka med bussen idag och inte behöva ha jacka?!
Koftan och shortsen är från Lager 157, tröjan från Weekday MTWTFSS och skorna är från Scorett. För övrigt vet jag inte hur längesen det var jag visade mitt oplattade hår in public. Det hade fallit så fint idag när jag vaknade att jag tänkte att, för en gångs skull ska inte plattången fram. Konstigt, ja. Men det kändes bra.

Avtryck:

2011-04-26

alltså jag måste lära mig att sluta skicka tomma kommentarer.



förresten är du mycket snygg och jag är lite kär i värmen.

2011-04-26

finis!

2011-04-26

lika fin som alltid. Såg inte dig igår fml.. nej men jag kommer säkert träffa dig innan du läser min kommentar hihih, sakar dig jete mycket. puss

2011-04-27

snyggis, du borde strunta i att platta håret lite oftare!

2011-04-27

Ååh vad fin du är! Jag liksom höll andan när jag såg dig. Eller, hur ska man förklara? LIksom, andades in lite drömskt och dröjde med att andas ut, så det kom som en suck av saknad.

2011-04-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback