Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Kan vi inte vara nära bara en minut. Är det nu, nu som det tar slut?

I söndags drog jag och Daniel till Uppsala för att träffa fina Michaa. Vi gick runt i en massa butiker och jag köpte bland annat en klocka och en vit fluga. Vi satte oss även på Waynes och om ni vill veta, så kommer jag från och med nu alltid ta en hasselnötskaffe där.
Daniel var snygg som vanligt.
Vi stannade på MediaMarkt där jag köpte en ny kaffebryggare <3, Michaa ett strykjärn och Daniel en iPad som vi har döpt til Claes, eller Klas. Jag vet inte riktigt. Hursomhelst är den väldigt uppskattad i vårt lilla hushåll.

Avtryck:

gillar att du använde samma låt i rubriken som mig haha <3



ps. du ser jätte vuxen ut på sista bilden & jag saknar dig jätte mycket! <3

2011-08-30

gött mos.



och jag håller med malin, du ser gööööörvuxen ut!

2011-08-31

Najs med iPad!

2011-08-31

Hallå där. Hoppas allt är bra och att du har nåt skoj att se fram emot i helgen ;)



Eftersom jag sett att du deltagit i andra tävlingar på nätet, tänkte jag passa på att tipsa om att jag har flera aktiva tävlingar på bloggen. Kanske finns där nåt intressant för dig? Kolla i kategorin tävlingar - det är alltid lika lätt att vara med och tävla!



Kram Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-09-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback