Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Not while we're dancing and you're kissing me this way.

Jag vet inte hur mycket jag skulle ge just nu för att få gå längs Champs elysée ikväll. Jag vill ha inspiration till att skriva och fotografera men allting står helt still i huvudet och jag får inte ut någonting överhuvudtaget. Jag vill tillbaka till Paris (min än så länge favorit bland alla städer även om jag inte varit i så många) och dricka kaffe hela dagarna och bara strosa runt längs gatorna och stanna till på alla stånden i Montmartre. Jag klagar väl egentligen inte på att vara här heller. Här har jag min fantastiska pojkvän och underbara vänner. Och om ungefär en vecka sitter jag på bussen på väg mot min familj, min hemstad, och människor jag saknar så mycket att det faktiskt gör ont.

Avtryck:

vad fint du skriver. saknar paris.

2011-12-13

en dag ska vi åka till Paris, du och jag.

2011-12-13

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-13

jag skulle så gärna vilja åka till paris. men jag klagar inte, det är bra mycket bättre att träffa dig.

2011-12-13

Gud vad mysig bild!

2011-12-15

sv: Haha göre!

2011-12-16

sv: Tack så hemskt mycket!!

2011-12-16

Jag vill också till Paris! Även om jag aldrig varit där.

2011-12-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback