Instagram Rosettpojkens illusioner. -

The wheel breaks the butterfly. Every tear, a waterfall.

Amerikanska pannkakor sitter aldrig, verkligen aldrig fel.

Avtryck:

Hej, jag vill bara säga att du är söt och jag är sån stalker du vet, så jag ville bara liksom, jag vet inte, berätta för dig hur otroligt. Inspirerande! Du är och sådär. Och mysig. Som en mysgubbe fast... ingen gubbe.

Och eftersom jag är stalker har jag läst ditt arkiv (gud, skäms över hur stalkig jag är) och vet att du inte gillar anonyma kommentarer så jag får väl avslöja mig och stå för att jag är... läskig.

Och liksom jag känner att du inte behöver komplimanger för att du är så awesome, men det känns som om jag bör säga något snällt också, om det innan inte var snällt nog, så jag får slänga in ett ärligt: gud vad snygg du och din stiliga klädstil är!

Och än en gång, jag är så sjukt skum, förlåt för det! (Hoppas du inte blockerar mig från din blogg nu osv)

2011-12-28

trodde först det va pannkakor och whiskey. hårt! :)

2011-12-28

Och jag tror fortfarande inte att jag har ätit det!

2011-12-28

re: hittade de på www.sexy-sweaters.com tror jag, tror att det är folk som bara photoshopar vanliga tröjor, men jag ber till gud att de ska finnas på riktigt... UNDERBARA ÄR DE!

2011-12-29

Gott.

2011-12-29

sv: Tack så hemskt mycket för dina kommentar! Himla bra app-tips måste jag då säga. Pannkakorna såg för övrigt sjukt najs ut...

2011-12-29

Åhh så gott det ser ut, vill bara ha :)

2011-12-29

SV: Haha, kanske det kanske ;)<3 Fast det var ju iofs typ hundra flyggrejer vid oss :P

2012-01-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback