Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och i natt sjunger jag för dig.

Idag föll Stockholms första snö och det är så otroligt vackert ute nu. Detta firades med att baka lussekatter. Och jag vet att de inte ser ut som lussebullar, mer som gifflar, piroger, crossianter eller vad som helst annat som inte ser ut som lussekatter. Men i vilket fall som helst smakar de otroligt gott och är något sugen på att sätta på en till kopp te och ta en till.

Avtryck:

Hej oskar. Jag saknar dig lite sådär. Hoppas allt är bra ! :)

2011-12-17

haha, det är när de är fula som de smakar bäst :)

2011-12-18

fina bilder :D

2011-12-20
O

åh vad fint!

2011-12-20

De är fantastiskt goda och jag tycker faktiskt att de ser väldigt bra ut för att vara hemmagjorda!

2011-12-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback