Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Nu kan du få mig så lätt.

Jag lyssnar på min sommarspellista nu, som är avsedd för tekvällar ute på altanen. Men den funkar nu också såhär när det är mörkt ute. Och tyst. Och när man längtar efter sommaren. Om ni vill ha listan finns den här. Lyssna och njut! Förövrigt är jag trött och sjukt opeppad på allting nu. Har så mycket att göra. Nu ska jag njuta av min vetekudde och Harry Potter och Hemligheternas Kammare.

Fan jag vill ha sommar. Nu.

Avtryck:

i'm with you on that. våren kan gärna få komma nu. grym lista för övrigt!

2011-03-01

härlig lista och här skiner solen ute och fint är det. måste fan ta mig i kragen och äta lite frukost snart och fixa mig lite och göra en massa saker här hemma. men det är inte så lätt jämt.

2011-03-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback