Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Peace.

Okej det här inlägget dedicerar jag till mitt liv som är så hilma fantistiskt just nu. Himlen är blå och fåglarna sjunger (in my ass, ge mig vår!!) och jag slutade halv två idag. Alltså, jag slutade 13.30 idag, onsdag. Och imorgon, torsdag kommer jag till skolan 07.50 och har uppsatsskrivning till klockan 11.00. Sen slutar jag och åker till Stockholm där min man väntar på mig med iverrrrr. Som sagt mitt liv just nu. <3

Fast idag hade jag matteprov. Det var mindre gött. Fast det gick nog bra. Fast nej. (POSITIVE THOUGHTS) Det gick nog bra.

Jag kan även informera om att jag + Philip, Anni och Rebecca i min klass håller på med en tidning på våra svenskalektioner. Den heter Kärleksbladet och är ungefär hur seriös som helst. Så att ni vet. Vi ska nog publicera den över hela världen.

Och medan ni väntar på nästa fantastiska inlägg i denna fabulösa blogg så langar jag den första bilden jag lade upp på den här bloggen. Tänkte att den passade med såhär, snö.

HÅNGEL UTAN KRÅNGEL / Er tillgivna
Rosettpojken

Avtryck:

Iverrrrr jao! <33



(Här är himlen blå och jag har hört fågelsång idag)

2011-02-09

du är ju rolig du. du är min favvobloggare om du inte visste det ^^

2011-02-09

imorgon åker jag till uppsala woho så ikväll ska det packas, hatar att packa hah.

2011-02-09

Aah, jättebra förutom att det är heeelt fel elevhem.

Ravenclaw ska det vara!

2011-02-09

heheheheheh. snygg design. hehehehehhehehehehhe.

2011-02-09

2011-02-09



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback