Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Fem saker jag vill:

# flytta till stockholm och bo med daniel.


# skriva en låt som kanske spelas på radio en gång och som egentligen är värdelös men värt ett försök.


# köpa en skrivmaskin så jag kan skriva ner mina dikter.


# bli modell för weekday.


# ha tid till att skriva och fotografera.


Avtryck:

drömmar kan slå in. och dessutom vet jag att du skulle klara av allt det där. <3

2011-01-10

vackert.

2011-01-11

Det finns ingenting som du inte klarar av! Och Stockholm och Daniel är ju inte långt bort, även om det känns så nu. :*

2011-01-11

Mycket bra och uppnåbara önskningar <3

2011-01-11

fem saker jag INTE vill:

1. att Oskar ska flytta till sthlm

2. att någon kommer och hoppar in genom mitt fönster när jag sover. detta var det jag var mest rädd för när jag var sisådär 8 år.

3. att Oskar till sthlm

4. äta stuvade makaroner

5. att Oskar ska flytta till sthlm

2011-01-11

jag håller med linnéa och hanna (1, 3, 5, även om jag vet att det kommer hända).

du kan om du vill. simple as that.



och i morgon<333333

2011-01-11

Åh! jag har precis skaffat en skrivmaskin! :) en dag kanske även du har en!

2011-01-11

jag har fortfarande kvar din låt i min mobil. jag vill höra dig på radion en gång i framtiden!

2011-01-12

Åh, jag håller tummarna att du får dina önskningar uppfyllda. verkligen!

2011-01-12

åhåhåh vad jag tycker att du är cool! och hoppashoppas du verkligen får göra allt det där. tills skrivmaskinen kommer - poeter.se !!! inte alls samma sak kanske. men ändå.

(kika gärna in min blogg också, om du vill. högst frivilligt.)

2011-01-13

nu börjar listan bockas av. ingenting är omöjligt, finaste.

2011-08-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback