Instagram Rosettpojkens illusioner. -

"Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2" Red carpet premiere


Om det är någonting jag kommer se tillbaka på och ångra i hela mitt liv, så är det att jag inte var på den sista galapremiären av Harry Potter.
Har suttit i min säng i över fyra timmar nu och kollat på premiären i efterhand. Och jag tror inte att någon kan se alla talen i slutet utan att börja gråta.

"Whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home."
J.K Rowling

Avtryck:

Jag rös när jag läste vad hon sa, jösses.



Men du får gå på premiären med oss. <3

2011-07-11

Åh jag vill inte att det ska ta slut!! Vad ska man nu leva på?!

2011-07-11

Så himla fint. <3 Jo Rowling är den bästa människan i hela världen.

2011-07-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback