Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Kronjuvelerna.

I lördags såg jag smygpremiären av Kronjuvelerna tillsammans med min vän Hannah på Saga.
Jag tror att vi båda förväntade oss en sorts komik, lite humor och skratt. Jag menar Björn Gustafsson är ju med. Det vi fick nöja oss med dock var två timmars elände, sorg och tragik.
Nu i efterhand när jag tänker tillbaka, så var filmen faktiskt väldigt bra. Och nästan över det. Handlingen var, fantastisk.
När vi gick ut från biografen var vi dock helt ordlösa. Vi var så chockade, förstår ni?
Filmen var verkligen inte vad vi hade räknat med, men av mig får den helt klart ett toppbetyg.

Avtryck:

Jag vill verkligen se den dar filmen! ar jatte nyfiken :) lite avis att du sett den fore mig!

2011-07-01

Åh den vill jag verkligen se! :D

2011-07-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback