Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Paris day one part one - Eiffeltornet

Mina föräldrar har iår varit ihop i hela tjugo år. Det firade vi med ett trip till Paris och vi kunde nog inte ha firat det på ett bättre sätt.


Utsikten från vårt hotell var det heller inget fel på.
Fin tjej uppe i Eiffeltornet!
Det var högt!

Har någon av er varit uppe i Eiffeltornet?


Avtryck:

jag har varit uppe i eiffeltornet en gång! stod dock mest och var sur och lyssnade på musik. festlig tjej alltså. måste åka dit igen och vara sådär entusiastisk som det förtjänar, galet fint ju!

2011-06-22

Jag har varit uppe i eiffeltornet!!! och jag ÄLSKAR PARIS!!!! Världens vackraste och bästa stad<3

2011-06-22

Hallå vad jag saknar er, ni är så finaa!!! <3 Hur länge hade du tänkt att vara i Stockholm egentligen? Måste föra våra familjer samman igen snarast.

Och jaaa, jag har varit upp i Eiffeltornet, väldigt fantastiskt!

2011-06-23

JGA HAR JAG HAR JAG HAR, och det var så fint så och det var mulet och vi hade köat länge men det var så värt det.

2011-06-26

Hej hej vad intressant din blogg verkar. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer! =P Ha en rolig dag =)

2011-06-29

Jag har!!

2011-07-05

åh älskade paris.

2011-07-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback