Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och så slutade man grundskolan och fick lite saker.

Jag fick mycket blommor. Bland annat från klassföreståndarna och elevrådet.

Av elevrådet fick jag även en bok som de ansåg passade mig utomordentligt. Vet inte riktigt vad jag har att säga här....
Jag fick ett kort från en lärare jag knappt känner där hon skrev hur fantastisk jag var (blir man glad då eller blir man glad?). Och jag fick en servett från min klassföreståndare för att jag grät så mycket.
Jag och Hanna fick vara med i BT. Vi sjöng Snälla bli min av Veronica Maggio.
Den här blomman fick jag av rektorerna som ett tack för mina insatser på skolan.
Och det här otroligt vackra smycket från Tomas Sabo fick jag av min familj.

Avtryck:

Ni sjöng helt fantastiskt och jag hoppas att boken blir den bästa du läst.

2011-06-12

fint.

2011-06-12

En kreativ blogg. Tjej boendes i USA i 1 år. FÖLJ DEN VETTJA! WOOP WOOP! :)

2011-06-13

grattis då :D

2011-06-13

åh, det känns som evigheter sen jag slutade nian. och det var ändå bara ett år sedan. så himla sorgligt. tårarna slutade aldrig rinna!

2011-06-13

Vill ha fler pinsamheter att avslöja: finns inga gränser när de gäller frågor

Nu är det dags för 100 % ärlighet! Redan erkänt: oskuld, ovana .. m.m! :)



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-16

Grattis till avslutningen :)

2011-06-16

- nice du!

2011-06-17

Hej!

Alla vet att vi tjejer är shopaholics. Så jag ville tipsa om en sida där man kan samla poäng för att sedan växla till presentkort på välkända butiker som H&M, nelly.com m.m



Bli medlem här om du är intresserad:

http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Förlåt om jag störde, men det hjälper ju att shoppa på sommar rean. ;)

2011-06-17

Ha världens bästa lördag!

2011-06-17

Högfemma på att vi överlevt grundskolan! Nu är det bara tre år till tills man blir arbetslös. Oh the joy...



Och angående det där med vitt trägolv på sims: jag håller verkligen med dig! Det får mig att tänka på grekiska hus, ungefär som de där i Mamma Mia!

2011-06-18

Vad tycker du om James Franco? :)

2011-06-19

<3

2011-06-19

jag dog lite när ni sjöng. <3



berlocken är superfin. jag vill också ha!!!!!!!

2011-06-21

Haha boken är så du <3

Jag tror inte många känt känslan av att få ett sånt kort.

Ni sjöng så himla bra och blommorna och berlocken eller vad man ska kalla den var jättefina!

2011-07-06



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback