Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Åren har nog slitit hårdare på mig.

Här åt jag, Daniel och Patrick på lördagskvällen.
Det här var min förrätt. Mycket god. Daniel tyckte dock att mangosåsen man fick till tog över hummern, det kunde jag dock inte instämma i.
Till varmrätt åt jag en fantastiskt god oxfilé, det vattnas i munnen bara av att se på den. Ett stort minus är dock pommes fritesen man fick till.
Här hade jag hellre tagit någon god grattäng eller kryddig klyftpotatis.
Det här är drömmande Patrick!
En annan mätt kille.
Det här är Patricks efterrätt som ser fasligt mumsig ut.
Mycket fin, och lyckad kväll. Kram

Avtryck:

Word.

2011-03-16

grattäng <3



jag tycker om dig fasligt mycket och saknar dig såpass extremt att jag har läst ungefär hela din blogg.



kom hem, nu.



jag behöver dig.

2011-07-27



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback