Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag kanske kan vara den mest obstinata person.

Idag är det fantastiskt väder. Någonting som dock inte är fantastiskt är min kropp just nu.
Jag åkte till skolan idag enbart för att kunna vara med på mötet imorse, efter det tänkte jag Äh jag kan vara kvar, så jag var på svenskan.
Sen insåg jag att Nej, det kan jag inte.
Så nu sitter jag i soffan hemma, dricker te och lyssnar på de här killarna.

Avtryck:

du kanske kan vara den mest fantastiska person jag känner.

2011-03-17

Thank you! förresten är din blogg jätte fin så du ska inte säga något.

2011-03-17

Gilla solen!

2011-03-17

Åh vad obeskrivligt fin du är.

Krya på dig <3

2011-03-18

SV: ja, ångest får man helt klart, men det är fint ändå! ^^ Och när man väl har råd att köpa något av allt fint, så blir man lycklig! Den känslan är värd en hel del, haha!



Förresten, så kanske du kan vara en av de absolut finaste, vackraste människor jag träffat. Så är det bara.

2011-03-18

du är så fin!

2011-03-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback