Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Studenten 2011.


Alla treor tog studenten i Ulricehamn i fredags. Det var så himla fint och allt kändes så himla lyckligt.
En i Natur Samhäll hade brutit sitt ben någon vecka innan studenten. Hon hade gips och kryckor. Det finaste var när hennes klass sprang ut och alla hade kryckor som de dansade med. Så himla fina kompisar.
Jag tänkte att alla kommer få så himla många gosedjur och nallar. Så jag köpte en Ben&Jerrys som jag hängde runt Emelies hals. Hon blev jätteglad och hon är så fin.
Världens bästa Sarah var en av dem som tog studenten. Vi åkte till henne efteråt och åt god mat osv innan vi åkte vidare..
.. till underbara Angelika där vi åt mer mat och firade med..
.. livsmusik som jag och Sofia stod för. Vi hade gjort ett potpuri med låtar som Du är allt, En helt ny värld, Känn en doft av kärleken och I will always love you. Mycket fagert.
Sen åkte vi tillbaka till Sarah där vi stannade tills halv fem, även om hon inte var där utan på studenfest på hotellet.

Avtryck:

Åh vad fint <3 Älskar livet lite.

2011-06-06

hejhejhej! jag måste bara fråga - var din pojkvän på SiESTA? festivalen i skåne. Jag har ju bara sett bilder på din blogg, men det var en person så slående lik...förresten. du är plättlätt top tre favoritbloggare, ever.

2011-06-08



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback